Փետրվարի 7-ը` Սեբաստացու ծննդյան օրը, կրթահամալիրում հայտարարված է «Դպիրի» օր:  Առաջարկում եմ «Դպիրից» կարդալ Պաուլո Կոելիոյի  առակները Նունե Մովսիսյանի  թարգմանությամբ:

Կարդա՛ առակները, առանձնացրո՛ւ  հավանածդ առակը (առակները) և տեղադրի՛ր բլոգումդ:

Այս նյութի տակ` “Թողնել պատասխան” բաժնում,  գրի՛ր` ո՞ր առակը (առակները) քեզ դուր եկավ և ինչո՞ւ:

Ի՞նչ սովորեցիր:

(368) դիտում

30 thoughts on “«Դպիրի» օր. Առցանց քննարկում.”
  1. Ինձ ամենաշատը դուր եկավ Ոչ թե ազատում, այլ զորություն,Նայել արևին առակները

    1. Ես կարդացի Հիշելու Ունակությունը,Դա հնարավոր չէ,Երջանիկների քաղաքը: Շատ հետաքրքիր առակներ են:Հատկապես ինձ դուր եկավ Հիշելու Ունակությունը, որովհետև այն ծեր իմաստուն անցորդը ուժ տվեց այդ կնոջը:

    2. Ես կարդացել եմ <> առակը: Այն ինձ սովորեցրեց, որ եթե դու կասկածում և վախենում ես ինչ-որ բան անել, դու պետք է առաջինը փորձես և համոզվես, եթե դուռ է, ապա այն կարելի է բացել, անհնար է չկարողանալ: Իսկ եթե պատ է, դա անհնար է, որովհետև պատը չի բացվում:

  2. Հիսուս, պետք չէ. սա եմ ես կարդացել:Ես այս առակից հասկացա, որ պետք չէ Հիսուսին անպատվել:

    Հիսուս պետք չէ- Այս առակը ինձ շատ դուր եկավ:

  3. Ես կարդացել եմ “Դա հնարավոր չէ” առակը, ինձ դուր եկավ այդ առակը:

  4. Ինձ ամենաշատը դուր եկավ “Երջանիկների քաղաքը”, որովհետև այդտեղ բոլորը երջանիկ էին։

  5. Ինձ շատ դուր եկավ “Հոգևոր զարգացման խարույկ” առակը, որը սովորեցնում է չվախենալ դառնություններից, որոնք միշտ կլինեն, երբ սկսում ես նոր գործ, պետք է շարժվել առաջ և անպայման կհասնես աստղերին:

  6. Ես կարդացի «Հիսուս պետք չէ», «Նայել արևին», «Հիշելու ունակություն», «Դա հնարավոր չէ», «Հոգևոր զարգացման խարույկ» առակները: Բայց ինձ ամենաշատը դուր եկավ «Հիսուս պետք չէ» առակը: Այդ առակը ինձ սովորեցրեց, որ չի կարելի անիմաստ բաներով Հիսուսին անհագստացնել:

  7. Ես առանձնացրեցի <> ,այն ինձ դուր եկավ , որովհետև առակում ասվում է, այն մարդը կարող է երջանիկ լինել, ով ներելու ունակություն ունի:

  8. Ես առանձնացրեցի Ներելու ունակություն ,այն ինձ դուր եկավ , որովհետև առակում ասվում է, այն մարդը կարող է երջանիկ լինել, ով ներելու ունակություն ունի:

  9. Ես կարդացի <<Երջանիկների քաղաքը>> և <<Հիշելու ունակությունը>>:
    Ինձ սովորեցրեց <<Երջանիկների քաղաք>> առակը, որ մարդիկ խոսքով հասկանում էին իրար:
    Ինձ սովորեցրեց <<Հիշելու ունակություն>> առակը, որ վատ հիշողությունը իմաստունը լավով ավարտեց:

  10. Ես կարդացի <<Հիշելու ունակություն>>, <<Նայել արևին>> և <<Ընկնելու պատճառները>>, բայց ինձ շատ դուր եկավ <<Նայել արևին>> առակը, որովհետև այդ պատմությունը մի տղայի մասին էր ով ուզում էր գնալ միշտ լույսի հետևից, և իր ուսուցիչը ասաց, որ եթե լույսի հետևվից միշտ գնաս, ամեն ինչի մասին կմոռանաս:

  11. Սիրելի սովորողներ, եղեք առավել ակտիվ… Բացի ձեր կարդացած առակների վերնագրերը նշելուց, գրեք նաև, թե ինչ սովորեցրեց ձեզ առակը, որն էր առակի խորհուրդը, ասելիքը:

  12. <<Երջանիկների քաղաքը>> առակը ինձ դուր եկավ, որովհետև օրենքի առաջ բոլորը հավասար են և մարդիկ այդ պատճառով ստիպված են հարգել միմյանց:

  13. Առակները բոլորն էլ լավն էին, բայց ինձ դուր չեկավ <<Հիսուսին պետք չէ>> առակը, մնացածը լավն էին:
    Սիրով Վարուժան Պողոսյան:

  14. Ես կարդացել եմ առակը, առակը սովորեցրեց ինձ, եթե մի բանի ուզում ես հասնել պետք է շատ աշխատել, քրտինք թափել, ջանքեր թափել:

  15. Ես կարդացել եմ <<Նայել արևին>> առակը: Առակը սովորեցրեց ինձ, եթե մի բանի ուզում ես հասնել, պետք է շատ աշխատել, քրտինք թափել, ջանքեր թափել:

  16. Ես կարդացի <>և խորհուրդը որ Հիշելու ունակությունԸ տրված է մարդուն ի վերուստ:Վատ հուշերը մարդուն չեն թողում առաջ գնալ:Պետք է նաև հիշել լավ ու ուրախ պահերն ու հուշերը:

    Լուիզա Արտենյան

  17. Ես կարդացի “Նայել արևին” առակը և շատ հավանեցի:Առակի խորհուրդն այն է, որ մարդ պետք հույսը ուրիշների վրա չդնի, հասնի իր նպատակին ջրաջան աշխատանքի շնորհիվ:

  18. Աշակերտը հնազանդվեց: Քանի որ գրությունը դռան վրա էր, ուրեմն` ճանապարհ էր ցույց տալիս, ինչն էլ հենց անում էր դուռը:

    Երբ դուռն ամբողջովին բացվեց, գրությունն այլևս չերևաց: Եվ աշակերտը ներս մտավ:

  19. Ես մարիկիս հետ կարդացի բոլոր առակները: Բոլորն էլ շատ հետաքրքիր էին, բոլորն էլ մեզ դուր եկան, բայց ամենից շատ ինձ դուր եկավ <>, <>, <>, <> առակները:
    Առաջինն ինձ սովորեցրեց, որ հեշտ չէ հոգևոր զարգացման ուղին, այն, ինչպես նոր վառված խարույկ, սկզբում շատ տհաճություններ է պատճառում, բայց երբ սեփական ուժերով հաղթահարվում են այդ դժվարություններն ու տհաճությունները, շուրջդ և հոգիդ լուսավորված են լինում:
    Ես հասկացա նաև, որ շատ կարևոր է ներելը, այլապես սիրտդ դառնանում ու ծանրանում է, և կորցնում ես սիրո քաղցրությունը:
    Ամեն մարդ կարող է կյանքում սխալվել, սայթաքել ու ընկնել, բայց այդ ժամանակ մարդ պետք է հասկանա դրա պատճառները, որ հաջորդ անգամ այնպես վարվի, որ նորից <>:
    <> առակը, իմ կարծիքով, խոսում է այն մասին, որ դժվարություններն ու փորձություններն անընդհատ զորացնում են մարդու հոգին, իսկ պայքարի բացակայությունը թուլացնում հոգին, որ պետք չէ խուսափել պայքարից ու փորձություններից, անընդհատ պետք է պայքարել՝ Աստծուց զորություն խնդրելով…

  20. Ինձ դուր են եկել ,,Հոգևոր զարգացման խարու յկ՛՛, ,,Ներելու ունակություն՛՛, ,,Ընկնելու պատճառները՛՛, ,, Ոչ թե ազատում, այլ զորություն՛՛ առակները:

  21. Աշակերտը պատասխանեց, որ հիմա կարողանում է իր յուրաքանչյուր օրվա ամեն պահը նվիրաբերել Աստծուն:նա ինձ սովորեցրեց, որ միշտ պետք է միշտ Աստծուն հավատալ։

  22. Ինձ դուր եկավ “Ընկնելու պատճառները” առակը: Այն սովորեցնում է ինձ, որ կյանքում պատահած անհաջողություններից և սխալներից պետք չէ չարանալ: Պետք է փորձել հասկանալ դրանց պատճառները և դրանցից խուսափել կամ դրանք չկրկնել հաջորդ անգամ:

  23. Ես կարդացի նշված բոլորը առակները, և ամենից շատ հավանեցի <>որը սովորեցնում է հիշել միայն լավը,և մյուսը՝ <>, որտեղ էլ սովորեցնում է ներել:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով